התמודדות בכיתה עם ילדים בעלי קושי בקשב וריכוז HDAD

 ילד עם לקות בקשב מהווה פוטנציאל גבוה להפרעה. כמי שמתקשה להתרכז לאורך זמן ולשבת בשקט, להתרכז בגירוי אחד מבין מסיחים ועוד שאר פעילויות הנדרשות לתלמיד בהתנהגותו התלמידאית, יש סיכוי רב מאוד שהתלמיד לקוי הקשב יהווה מקור הפרעה בכיתה. לכן הסיבה האחת לצורך של המורה להתמודד עמו היא לטובת שאר התלמידים: על מנת להעביר שיעור בצורה ראויה, המורה חייב לתת מענה לקשיי התלמיד לקוי הקשב, לטובת שאר תלמידי הכיתה.

אנו לא מעוניינים רק ב”השתקת” התלמיד לקוי הקשב. באחריות המורה לקדמו, לטפחו וללמדו בצורה מיטבית.

סגירת תפריט
WhatsApp chat