סדנאות והדרכות
סדנאות לילדים ונוער
הקבוצות מיועדות לילדים ומתבגרים החשים ביישנות / חרדה חברתית וחוסר ביטחון בסיטואציות חברתיות שונות. אם לילד שלך איכפת יותר מידי מאיך שהוא נשמע, ממה חושבים עליו ולפעמים נמנע מלהביע את דעותיו מרגיש חסום ולא משוחרר כפי שהיה רוצה אז מקומו בסדנא .
סדנת כישורים חברתיים ומיומנויות חברתיות מיועדת לילדים ונוער המתמודדים עם קשיים חברתיים בעקבות דחייה חברתית בעבר או במחסור במיומנויות חברתיות להתמודדות עם מצבים שונים בחברה.
לורם איפסום
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לורם איפסום דולור סיט אמט, הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.
לורם איפסום
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לורם איפסום דולור סיט אמט, הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.
לורם איפסום
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לורם איפסום דולור סיט אמט, הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.
לורם איפסום
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לורם איפסום דולור סיט אמט, הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.
סדנאות והדרכות להורים
בהדרכות רוכשים ההורים כלים מעשיים שיסייעו לקיים יחסים ותקשורת טובה בין בני המשפחה ובכך לשפר את איכות החיים בבית. אנו מוצאים עצמנו במצבים בהם אנו עומדים מובכים מול התנהגות ילדינו, מול אי כבוד וסירוב לשתף פעולה. מתעוררים בנו אז סערות רגשיות בהן אנו חשים כעס, עלבון, חוסר אונים ואי שליטה שגורמת לאוירה שלילית בבית. לא פעם גם מתערערים יחסינו עם בן או בת הזוג. שגורם לתיסכול גדול יותר. בהדרכת הורים תקבלו ידע וכלים שימושיים על מנת להתמודד עם מצבים שונים בבית ובכלל.
בהדרכות רוכשים ההורים כלים מעשיים שיסייעו לקיים יחסים ותקשורת טובה בין בני המשפחה ובכך לשפר את איכות החיים בבית. אנו מוצאים עצמנו במצבים בהם אנו עומדים מובכים מול התנהגות ילדינו, מול אי כבוד וסירוב לשתף פעולה. מתעוררים בנו אז סערות רגשיות בהן אנו חשים כעס, עלבון, חוסר אונים ואי שליטה שגורמת לאוירה שלילית בבית.
ילדים, גם אלו הסובלים מהפרעות קשב וריכוז, הם שמחה. הורים המחנכים ילד כזה נחשפים מתמודדים עם אתגרים רבים. טווח הסבלנות הקצר, הקשב המוסח בקלות והרגישות המוגברת של הילד לגירויים הופכים את מטלת החינוך לקשה יותר…
חרדה חברתית היא מכשול מוכר בעולם המבוגרים וחלק מההתמודדות היום-יומית של חלק נכבד מהאוכלוסייה מהבוגרת, אך בימינו אנו היא אינה מנת חלקם של המבוגרים בלבד. כיום ניתן לזהות סימפטומים אמיתיים ומוצקים של חרדה חברתית כבר בגילאי ילדות צעירים, טרום גיל ההתבגרות…
בסדנא נלמד איך לעבור מהצבת גבולות חד-צדדית שיוצרת התנגדות אצל הילדים, ליצירת גבולות בדרך נעימה ומקרבת, שבה הילדים מוכנים לשתף פעולה.
בסדנא נלמד שפה חדשה שמחברת את הילד ויוצרת הבנה, הקשבה ואיכפתיות נלמד איך לבטא את מה שחשוב לנו, איך להקשיב לילדים שלנו באמפתיה כדי להגיע אל הלב שלהם
לורם איפסום
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לורם איפסום דולור סיט אמט, הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.
סדנאות לצוותים חינוכיים
אין מורה שאינו מכיר אותם – התלמידים השקטים והשקופים, אשר אינם נשמעים בכיתה. זו שכאשר פונים אליה מסמיקה, משפילה עיניים בבהלה ועונה כל כך בשקט, עד שכמעט ואינה נשמעת, או אותו תלמיד אשר יודע את התשובה לשאלה אך לעולם לא ירים את האצבע בכדי לענות בנוכחות תלמידים אחרים. הימנעות היא אחת הבעיות המרכזיות עבור תלמיד בעל חרדה חברתית, ומשמעה שהתלמיד יעשה הכל על מנת להימנע מהמצב החברתי המפחיד, או שיגש אליו מתוך מצוקה עזה וחרדה.
התמודדות עם ילדים בעלי קשיי התנהגות כאשר מורים מטפלים בבעיות התנהגות שלא כהלכה ולא ביעילות, הם עלולים לגרום נזק לשלומם ולרווחתם של תלמידיהם. ואף עלולים לחוש בעקבות זאת קושי בהתמודדות עם דרישות המקצוע, ולפעמים אפילו לשקול פרישה מן המקצוע התובעני הזה.
ילד עם לקות בקשב מהווה פוטנציאל גבוה להפרעה. כמי שמתקשה להתרכז לאורך זמן ולשבת בשקט, להתרכז בגירוי אחד מבין מסיחים ועוד שאר פעילויות הנדרשות לתלמיד בהתנהגותו התלמידאית, יש סיכוי רב מאוד שהתלמיד לקוי הקשב יהווה מקור הפרעה בכיתה. לכן הסיבה האחת לצורך של המורה להתמודד עמו היא לטובת שאר התלמידים: על מנת להעביר שיעור בצורה ראויה, המורה חייב לתת מענה לקשיי התלמיד לקוי הקשב, לטובת שאר תלמידי הכיתה.